Kategorier
Mest stilte spørsmål
Når du velger Klarna så gjør de en automatisk kredittsjekk av deg. Kontakt Klarna på info@klarna.no hvis kjøpet ditt blir avvist. De kan også kontaktes på telefon: 21018990. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00
Fortvil ikke. Det eneste du trenger å gjøre er å kontakte Klarna på info@klarna.no
De kan også kontaktes på telefon: 21018991. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00
8. Jeg har mottatt brev fra Klarna som må signeres og sendes inn. Hva er dette?
Dette må sendes inn for å kunne få mulighet til å delbetale din ordre. Om du ikke ønsker dette kontakter du Klarna på info@klarna.no
De kan også kontaktes på telefon: 21 01 89 91. Kundesenterets åpningstider er: mandag - fredag 8.00 - 17.00
9. Hva er Klarna konto?
Betalingsmåten for deg som selv vil velge hvor mye du vil betale hver måned. Men Klarna konto er mer enn det! Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine innen du betaler, samler du alle kjøpene dine på en konto. Dette gjelder også om du har handlet i flere forskjellige butikker via Klarna konto. Det betyr kun en faktura, uansett antall kjøp.
· Få alltid varen før du betaler
· Betal fra 95 kr/mnd eller 1/24 av totalbeløpet
· Du trenger aldri å gi ut bankkort opplysninger
· Alle kjøpene dine samles på en konto og på en faktura
· Handle nå - betal i slutten av førstkommende måned
· Du kan når som helst betale hele beløpet med en gang
I hvilken takt har du tenkt å betale? Beregn Kredittkostnaden din samt effektiv rente her!
10. Hva er Klarna Checkout?
Klarna Checkout gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Gjennom å besvare et par spørsmål identifiserer du deg enkelt og du kan velge den betalingsmetoden som passer deg best.
En finesse med Klarna Checkout er at vi skiller på kjøp og betaling. Først bekrefter du ditt kjøp og deretter velger du hvordan du vil betale. Enten velger du Klarna faktura eller Klarna konto – eller med kort eller bankoverføring. Alt like sikkert. Om du vil kan du knytte en PIN-kode til Klarna Checkout.
11. Hva er Klarna faktura?
I en fysisk butikk kan du alltid kjenne og klemme på en vare før du betaler. Det synes vi er fint. På den måten er du sikker på at du betaler for det du faktisk vil ha. Klarna faktura fungerer akkurat slik – varen først, og så betale. I tillegg har vi forenklet handelen på nettet ytterligere ved at du kun trenger personnummeret ditt når du skal betale med Klarna.
12. Hva må jeg gjøre i forbindelse med en retur?
Kontakt nettbutikken du handlet hos for å informere dem om at retur er gjort, og for å få hjelp og returinstruksjoner. Du kan også gå inn på Mine Sider og utsette forfallsdato på din faktura med 10 dager, slik at returen kommer inn i tide til nettbutikken.
På Mine Sider kan du også sjekke at din retur er registrert og at beløpet stemmer. Der kan du også se oppdatert betalingsinformasjon slik at du kun betaler før varene du eventuelt har beholdt.
Dersom returen ikke er registrert når ny forfallsdato nærmer seg, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice så hjelper vi deg videre med din retur.
Vi har desverre ikke fått alle varene våre inn i nettbutikken, vi har b.l.a. kofferter, vesker, sjal, hansker og en del suvernirer som ikke er i nettbutikken. Ta gjerne kontakt så skal vi prøve å hjelpe deg så godt vi kan, og vi sender produket til deg.